عاشقانه

عاشقانه های ما دو تا

عاشقانه

عاشقانه های ما دو تا

روی رقص شاپرک زیر بارون چشات

روی رقص شاپرک زیر بارون چشات
دله من میلرزه واسه بوسه رو لبات
روی اسب باله دار تویی تنها تک سوار
عشق رویایی من
تویی عشق موندگار تویی عشق موندگار

فصله بارونه و عشق رو غبار نسترن

من و تو عاشق هم توی خوابه گل شدن
شعلۀ وحشی عشق بی گناه و بی صدا
یه ترانه وسوسه، رنگه سرخه غروبا

روی رقص شاپرک زیر بارون چشات

دله من میلرزه واسه بوسه رو لبات
روی اسب باله دار تویی تنها تک سوار
عشق رویایی من
تویی عشق موندگار تویی عشق موندگار

با حضور آرزو لحظه های دم به دم

هم قطاره خاطره همیشه دنباله هم
کفشه جنگلای سبز پای جاده های دورتوی تاریکی راه رنگه چشمات مثل نور
رنگه چشمات مثل نور

روی رقص شاپرک زیر بارون چشات

دله من میلرزه واسه بوسه رو لبات
روی اسب باله دار تویی تنها تک سوار
عشق رویایی من
تویی عشق موندگار تویی عشق موندگار

فصله بارونه و عشق رو غبار نسترن

من و تو عاشق هم توی خوابه گل شدن
شعلۀ وحشی عشق بی گناه و بی صدا
یه ترانه وسوسه، رنگه سرخه غروبا

روی رقص شاپرک زیر بارون چشات

دله من میلرزه واسه بوسه رو لبات
روی اسب باله دار تویی تنها تک سوار
عشق رویایی من
تویی عشق موندگار تویی عشق موندگار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد