عاشقانه

عاشقانه های ما دو تا

عاشقانه

عاشقانه های ما دو تا

:: اس ام اس عاشقانه

نمی توان هیچ کس را مجبور به انجام کاری کرد ، مجبور به داشتن حسی … در نهایت به جایی می رسی که میفهمی هرکس دلیل خودش را دارد و فقط میتوانی امیدوار باشی تا دلیل کسی بشوی و دلیل کسی بمانی …
::
  
::
غمگینم همانند گمشده ای که بجای اینکه دنبالش بگردند ، بیشتر فراموشش میکنند …
::
::
فاصله زمین تا آسمان ، همان فاصله دل من تا دل توست.
::
::
هرچه لباس می پوشم افاقه نمی کند ، نبودنت کنارم زمستان سختی است.
::
::
از دیروز که لبخند زدی هزار سال میگذرد اما ، اکنون تو رفته ای و لبخندت به جا مانده که امروز به من می خندد !
::
::
هوا بارانی ست ولی شیشه ؛ چرا بخار نمیگیری ؟
نترس ؛ رفت … دیگر اسمش را رویت نمی نویسم !
::
::
احساسِ من درد میکشد و افکارِ من تو را بر روی این دیوار !
::
::
از یک جایی به بعد فاصله دیگر دور نیست ، درد است ، نزدیک است !
::
::
گرچه همه بودند اما تو که نبودی و بودن همه نبودن بود تا بودن …
تو نبودی و من در فراقت تمام خلوتم را با خودم تقسیم کردم !
::

بی تو ، زندگی چیزی شبیه هر روز مردن ست !
::

بعضی درد ها را باید نوشت
بعضی درد ها را باید گفت
بعضی درد ها را باید کشید …

::
::
دلم شاخه ی شاتوتی که باد خونش را به در و دیوار پاشیده است.
::
::
بعد تو یه صداى مزاحمى هیچوقت ولم نکرد !
یه صداى مبهمى که هر دم تو گوشم میگفت : باختى …
::
::
آرام در گوشه ای نشسته ام ، کار از چسب و باند و پانسمان گذشته ؛ زخم به روحم رسیده !
::
::
چه غم انگیز است سرنوشت ماهیِ کوچک وقتی به هوای جفت خود به اقیانوس می زند و نهنگ ها عاشقش می شوند.

::
::
گاهی باید باور کرد که خیلی از آرزوها و رویاهامون فقط توی عکسها و فیلمها واقعیت دارند !
::
::
ارزش دل قد یک مورچه است !!!
هر دو خواسته یا ناخواسته زیر پا له میشوند.
::
::
دردناک ترین جدایی ها آنهایی هستند که نه کسی گفت چرا و نه کسی فهمید چرا !

::
::

نظرات 1 + ارسال نظر
وب مانی چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

سلامسلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

سلام داداش لینکت کردم...مرسی از این که به وبم سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد