عاشقانه

عاشقانه های ما دو تا

عاشقانه

عاشقانه های ما دو تا

من و تو


       دختر: دوست دختر جدیدت خوشگله؟(از من خوشگل تره؟)

پسر: آره.(اما تو هنوز زیباترینی برام)

دختر: شنیدم دختر شوخ طبعیه..(درست اون چیزی که من نبودم)

پسر: آره همینطوره( اما در مقایسه با تو هیچی نیست)

دختر: خب امیدوارم شما باهم بمونید(اتفاقی که برای ما رخ نداد)

پسر: منم برای تو آرزوی خوشبختی دارم(چرا این پایان رابطه ما شد؟؟)

دختر: خب من دیگه باید برم( قبل از اینکه گریم بگیره)

پسر: آره منم همینطور(امیدوارم گریه نکنی)

دختر: خدافظ (دوستت دارم دلم برات تنگ میشه)
پسر: خدافظ (هیچ وقت عشقت از قلبم بیرون نمیره)

نظرات 3 + ارسال نظر
نفس سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ب.ظ http://nafas7love.blogfa.com

سلام سلام...من اومدم!!
مشهد بودم ببخشید دیر اومدم....
دل تنگ دیدارم ای ماه شهر آرای من...

طنزگو چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ http://bia2khandeh.blogsky.com

خیلی گریه اور بود

چرا؟؟؟

naze پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ق.ظ

طعم تلخ سیگارو دوست دارم تلخ مثل آخرین بوسه ی لعنتی ما !
تلخ مثل آخرین دروغ تو که باز هم همو می بینیم
تلخ مثل نبودنت . . . !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد