عاشقانه

عاشقانه های ما دو تا

عاشقانه

عاشقانه های ما دو تا

خدا حافظ طلوع من



برای او می نویسم


اما او رفت بدون هیچ خداحافظی

بایکی دیگر کناریکی دیگر

اما من اورا واقعا دوست داشتم نمیدانم

نمیدانم کجای کارم اشتباه بودم من با تمام وجودم دوستش داشتم و دارم

اما چرا ؟؟؟؟؟بدون او زندگی سخت

این عاشقانه نیست

حرفی بیش نیست برای او

میخواهم بدانم کجایی؟من بدون تو دوام نمی آورم

میخواهمت از وجود قلبم

نمیدانم آن کسی که باتوست کنارتو خواهد ماند

یا من که دوستت دارم ونمیدانی

چگونه برزبان آورم که با وجود قلبم دوستت دارم

اماشرم دارم از گفتن دوستت دارم

اما برای تومی نویسم از صمیم قلب دوستت دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
ghasem دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:54 ب.ظ

آنکه در تنها ترین تنهاییم
تنهای تنهایم گذااشت
کاش در تنها ترین تنهاییش
تنها کس تنهاییش
تنهای تنهایش نذارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد