عاشقانه

عاشقانه های ما دو تا

عاشقانه

عاشقانه های ما دو تا

تنهایی

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان
نه...نه....
تو نمیفهمی...
من سردم میسوزم...
تو اول فرداتو من اخر دیروزم...
تو یکسره اسوده در بستر رویایی ...
من یک تنه درگیر با این همه تنهایی...........
نظرات 4 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ http://pelak1136.blogsky.com/

خــــ ـ ــבایا
غــَـــم خـُــورבه ام به مقــــבارٍ ڪافــــے ،
ممـــــــنوטּ !
مِیــــل نــــدارم בیگــــر
مـــــــے شــــوב ؛
یــــک استــــڪان مــَـــرگ بـــــرایم بریـــــــزے ؟.

بهرام چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ب.ظ

چقدر غمگین؟!!
فکر کنم تنهایید؟
درست گفتم؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:36 ب.ظ

ساز مخالف نمی زنم در این رودخانه

صدای آب بر این سنگ ها را دوست دارم

اما قایقم شکسته

می دانم گناهم همینه

بگذار با تکه های قلبم بسازم این قایق را

بگذار بمانم نشکن قلبم را

علی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:36 ب.ظ http://pelak1136.blogsky.com/

ساز مخالف نمی زنم در این رودخانه

صدای آب بر این سنگ ها را دوست دارم

اما قایقم شکسته

می دانم گناهم همینه

بگذار با تکه های قلبم بسازم این قایق را

بگذار بمانم نشکن قلبم را

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد