عاشقانه

عاشقانه های ما دو تا

عاشقانه

عاشقانه های ما دو تا

عاشقانه های ۹۱

گفتی یلدا می آیی ، انار چشمانم را دانه دانه بر سر راهت ریختم تا راه خانه ام را گم نکنی

.

.

.

این بار که آمدی
دستانت را روی قلبم بگذار
تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد
میلـــرزد . . .
.
.

.
.
.
رویا هایی هست که شاید هرگز تعبیر نشوند
اما همیشه شیرین اند
مثل رویــــای داشتن تـــــــو . . .
.
.
.

عشق ِ من ! :
بیا !
قول می دهم که :
قایقت شوم ؛
تو فقط بادبانم باش ! …
بگذار هر چه حرف پشت سرمانم می زنند ،
باد ِ هوا شود ؛
و دورمان کند
از این آدم ها … !
.


.
.
مهربان چگونه از یاد میروی ؟ وقتی که بر صخره ی وجودم کتیبه ای ؟
.
.
.
یک بار خواب دیدن تو… به تمام عمر می‌ارزد پس نگو
نگو که رویای دور از دسترس، خوش نیست
قبول ندارم گرچه به ظاهر جسم خسته است ولی دل دریایست
تاب و توانش بیش از اینهاست. دوستت دارم و تاوان آن هرچه باشد
.
.
.
از “تو” دلگیر نیستم ، از دلم دلگیرم که نبودنت را صبورانه تحمل میکند !
.
.
.
این که من میکشم درد بی تو بودن نیست ، تاوان با تو بودن است
.
.
.
اگر تو را امتحان میگرفتند ، بی شک من رتبه ی اول میشدم ،
بس که تکرار کردم نامت را در مرور خاطرات
.
.
.
میترسم کسی بوی تنت را بگیرد ، دلت را بشنود و تو خو بگیری به ماندنش ،
چه احساس خط خطی و مبهم ایست این عاشقانه های حسود من
.
.
.
فارغ از هرگونه آز و ناز میخواهم تو را
گر نباشم در جهان هم باز میخواهم تو را
.
.
.

جناق میشکستیم و میگفتیم یادم تو را فراموش ،
امروز تمام استخوانهایم شکسته و هنوز فراموشت نکردم
.
.
.
مهربانتر از من دیدی نشانم بده ،
کسی که بارها بسوزانیش و باز هم با عشق نگاهت کند
.
.
.
تو را هیچگاه نمی توانم از زندگی ام پاک کنم چون تو پاک هستی
می توانم تو را خط خطی کنم که آن وقت در زندان خط هایم برای همیشه ماندگار میشوی
و وقتی که نیستی بی رنگی روزهایم را با مداد رنگی های یادت رنگ می زنم
.
.
.
چه زیبا گفت مترسک ، وقتی نمی شود به سمتت آمد ، همین یک پا هم اضافی است
.
.
.
از چوپانی پرسیدند چه خبر ؟
با لحن تلخی گفت : گرگ شد آن بره ای که نوازشش میکردم
.
.
.
خوش میگذره مال قدیم بود ، الان دیگه فقط خوشیم که میگذره
.
.
.
زخم های دستم را میبندند و میگویند چرا با خود چنین کردی ؟
ولی افسوس کسی زخم بزرگ دلم را ندید تا بگوید چرا با تو چنین کردند !
.
.
.
من به دنبال کسی میگردم که غمش را با من تقسیم کند
من دلم را با او و پس از آن هر دو با هم به تماشای بهار برویم
.
.
.
فاصله ها دروغ هستند وقتی مهربانی تو از دور هم احساس می شود
.
.
.

مرا از یاد خواهی برد ؟ نمیدانم ! ولی میدانم از یادم نخواهی رفت
.
.
.
همیشه سعی کن با کسی دوست شوی که دلش بزرگ باشد
چون خودت را برای ورود به قلبش کوچک نکنی
.
.
.

عشق نمی پرسه تو کی هستی؟ عشق فقط میگه: تو ماله منی
عشق نمی پرسه اهل کجایی؟ فقط میگه: توی قلب من زندگی می کنی
عشق نمی پرسه چه کار می کنی؟ فقط میگه: باعث می شی قلب من به ضربان بیفته
عشق نمی پرسه چرا دور هستی؟ فقط میگه: همیشه با منی
عشق نمی پرسه دوستم داری؟ فقط میگه: دوستت دارم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد