عاشقانه

عاشقانه های ما دو تا

عاشقانه

عاشقانه های ما دو تا

تنهایی

 

 

شب سردی است من افسرده.راه دوری است و پایی خسته . تیرگی هست و چراغی مرده . میکنم تنها از جاده عبور: دور ماندن ز من آدام ها . سایه از سر دیوار گذشت

غمی افزوده مرا بر غم ها. فکر تاریکی واین ویرانی  بی خبر آمده تا با دل من قصه ها ساز کند پنهانی . نیست رنگی که بگویید با من اندکی صبر سحر نزدیک است . هر دم این بانگ بر آارم از دلم:وای این شب چقدر تاریک است! خنده ای که به دل انگیزم ؟قطره ای کو که به در یا ریزم؟سخره ای کو که بدان آویزم ؟ مثل .

نظرات 1 + ارسال نظر
fars دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:43 ب.ظ http://fars.vxc.ir

96503156184آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟ یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید >>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<< آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://fars.vxc.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد